Varje litet ögonkast

Förkylningen försvinner sakta men säkert. Idag är det torsdag och i eftermiddag väntar nationella prov i svenska. Jag känner mig inte så taggad men jag är ju tvungen att göra det bästa av situationen. Eftersom det är torsdag idag så är det ju uppenbart att det är fredag imorgon, så helgen är ju väldigt nära! På lördag väntar en mysig dag med Hanna och hennes mamma. Vi ska först till Mora på loppisar sen drar vi vidare till Sågmyra och Lager 157. Jag kommer aldrig att tröttna på den affären. Ett plus är ju att ha med sig lite sällskap!!
 
Förövrigt så är det ju bara 4 veckor kvar till sommarlovet, 4 VECKOR!? Vad hände liksom, känns som om det var nyss som jag sökte till gymnasiet och nu har jag gått ett helt år. Det går fort. Dock känns det inte som om det är 8 maj idag.. ca 1dm snö ligger på marken och det är 0 gradit ute. Jag hoppas på finväder snarast! 
 
kopiering förbjuden
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0