Jagade i skogen

Igår efter skolan tog jag och en god vän en lång och skön promenad. Vi gick i över en timme och det var väldigt skönt. Haha vi blev jagade av en skogsmaskin, båda två var skiträdda men vi klarade oss. Har inte umgåtts med honom på huuur länge som hellst så det behövdes verkligen en långpromenad för att berätta för varandra vad den ena missat. 
 
Den här veckan blir relativt kort för mig. Jag kommer att ta helg vid lunch ungefär på torsdag. Sen åker jag med ungdomsrådet till Sandviken och är där hela helgen. Vi ska på Landsbygdsriksdag och det är första gången för mig men det verkar vara väldigt spännande! Det kommer att vara mycket folk där och partiledare och även menistrar skulle besöka oss på söndagen, det ser jag framemot. Hoppas att det blir en bra helg och att jag kommer hem med nya erfarenheter! 
 
Den här bilden tog jag precis innan vi blev jagade.. hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0