In i det sista

Sitter och är totalt ofokuserad. Idrottslektionen fick bli resurstid då vi inte hade någon lärare, och vad gör jag? Sitter och kollar på facebook och skriver här. Som tur är har jag inte mycket att göra men att göra något är ju alltid till någon fördel. Det är ca 2 veckor kvar till sommarlovet nu, jag längtar samtidigt som det är en känsla med skräck. Vad ska jag ha för mig hela sommaren? Jag har visserligen fått jobb, men det är de sista veckorna på lovet. Ska jag ta dagarna som dom kommer eller ska jag se till att jag planerar mina dagar? Det är svårt. Jag ska iallafall se till att vara hos mormor och morfar i sommar. Jag hoppas att jag kommer kunna åka dit rätt snart. Att vara med syskonen och pappa är också något som jag vill otroligt mycket. 
 
Jag kommer inte att vara hemma förens sent idag. Jag ska på möte här på byn kl 4 och sen hoppas att det är slut lagomt till bussen går kl halv 6. Jag kommer att vara en trött människa ikväll och troligen somna tidigt. 
 
bild från weheartit.com
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0