Min fina helg

Jag har haft en superbra helg och det tillsammans med några underbara människor. Idag var jag ledig från jobb i Sälen och det har varit superskönt att få ha hela helgen ledig. Igåkväll åt vi middag nere i Gumgården och det var väldigt mysigt och gott! Idag fick jag och Viktor en spontan idé så vi åkte ner till Oxberg med längdskidorna och åkte en sväng, jätteskönt i det härliga vädret! Nu ser jag framemot en skolvecka och hoppas den blir bra. Endast 5 veckor till påsklov, nu krigar vi på!
 
God middag nere i Gum.
Jag och Viktor i längdskidspåret!
Fin utsikt, det är ju faktiskt Blyberg på andra sidan!
 
(kopiering förbjuden!)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Sörensen

mysiga ni är! :*

2014-03-09 @ 20:21:46
URL: http://www.nattstad.se/hannasorensen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0