Idag får jag sommarlov!!

Sitter här vid skolbänken sista dagen innan sommarlov. Känslorna är på topp denna dag, det vore ju konstigt annars! Det har hänt en del sen jag skrev sist.. Förra helgen var jag med Hanna i princip hela helgen, vi grillade och umgicks både fredag och lördag med grabbara, det var superhärligt må jag säga! På lördagen var jag även på dragracing och burnout-tävling med Viktor. Det var inte många bilar anmälda så det blev lång väntetid mellan racen tyvärr, annars var det kul!
 
Idag drar jag, mamma och Viktor ner till Linda till imorgon. Vi ska fira henne, hon fyllde ju 20 år (!?) igår. De lär ju fiiiras med gofika! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0