Dans hela natten lång

Gårdagskvällen blev verkligen lyckad. Väldigt god mat serverades och bra musik och underhållning. De tidigare åren har jag brukat gått hem efter middagen, då de flesta brukar bli dryga av alkoholen, men inte den här gången. Jag dansade och hade så jäkla kul, svetten gick inte direkt att gömma och tiden bara rann iväg, helt plötsligt var klockan 3 och bandet började att plocka ihop sina grejer.
 
Jag kom i säng vid 4 ungefär men för att inte sova bort hela dagen satte jag väckarklockan på 10. Det var nog bra eftersom jag ska ta mig upp till skolan som tar start imorgon. 
 
jag som tror att jag är cool.
 
Efter middagen bjöds det på show
 
Jag fick äran att dansa sista dansen tillsammans med V.
 
väldigt dåliga bilder tagna med mobil
kopiering förbjuden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0