Back to School

Nu sitter jag här igen, vid skolbänken. Fick skjuts till skolan av en fin människa så jag slapp åka någon tråkig buss idag. Jag hade extrem ångest igår kväll inför skolstarten, men nu när jag väl sitter här känns det bra att vara tillbaka till rutinerna och att träffa alla personer här på skolan som jag inte har sett på flera veckor.

 

Jullovet kan jag sammanfatta såhär: Underbart!
En resa till Svalbard, firat minijul hos storasyster med familj och släkt, tagit det lugnt, firat nyår, ätit väldigt god och mycket mat, kollat på bio, umgåtts med vänner, varit uppe natten lång, bakat, tränat mm.

 

 
 Denna klänning hade jag på mig på nyårsafton. 
 
Julgranen inne i kyrkan på Svalbard. Den här granen har de fraktat från fastlandet eftersom det inte finns några träd alls på Svalbard. 
Kopiering förbjuden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0