Tisdagkväll

Jag har en fin och söt katt som just nu ligger på min mage och värmer mig, han vet verkligen vad som behövs! Nyss satt jag ute på altanen med en bok och en kopp te, det blev dock kallt när solen försvann men var helt underbart den stund som varade. Vädret idag har ju förövrigt varit superfint! Jag kan även berätta att vi har kommit hem nu efter vistelsen i Gävle och dagen idag har nog bara bestått av att landa på hemmaplanen igen. Lite städning och en promenad har jag hunnit med. Jag vet inte vad som händer ikväll, antingen blir jag liggades här eller så åker jag en sväng på byn. Hoppas ni får en fin kväll! 
 
bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0