Solig Fredag!

Idag är det äntligen fredag och det känns ju inte allt för dåligt! Solen visar sig växelvis och det är härligt att se att den har hittat tillbaka efter dessa gråa dagar. Om ett tag är det dags att käka lite lunch och sen ha en sisa lektion som är spanska för min del. Efter det är det dags för helg. I eftermiddag ska jag gå hem till Hanna för att göra mig i ordning för middag uppe i Sälen. Vi ska äta på Lammet & Grisen med jobbet som en liten avslutning, trots att sista arbetsdagen är på söndag. Jag har aldrig ätit på Lammet & Grisen men det sägs att det är SUPER gott. Jag längtar en hel del, hehe.
 
Imorgon har jag inga planer och det skrämmer mig faktiskt en hel del, eftersom jag gillar att planera mina helger då det annars slutar med att jag inte gör någonting. Hoppas att jag kommer på någonting att göra, annars får jag bara acceptera att jag helt enkelt får ta en dag som jag inte gör någonting på. Det kan ju behövas ibland. Hoppas iallafall att eran helg blir bra, och sköt om er och alla i er omgivning!
 
bild från weheartit.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0