Simhallen

Idag var jag vaken före tuppen för att följa med min fina svärmor till simhallen, eftersom det är morgonsim på fredagar. Det var ju inte direkt svårt för mig att kliva upp vid 6 eftersom jag har gjort det under hela lovet. Det var väldigt skönt att simma och efter 1000m kändes kroppen väldigt trött. Jag kom hem för en timme sen ungefär och då såg jag till att få i mig en bra frukost, även idag gröt och jag lyxade till det med en makrillsmacka till, superfrukost. Senare idag ska jag nog åka till Mora för att handla med mamma, men än så länge har jag inte bestämt mig för det ligger andra saker och lurar också.. hehe. 
 
bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0