Mysigt sällskap

Jag har nyss ätit lite lunch, jag fick ett recept på våfflor som jag fick lov att testa. Dessa våfflor var supergoda, och ett plus var ju att de också var nyttiga! Innan jag satte igång med maten rensade och städade jag min garderob. Jag har under hela förmiddagen haft Diva med mig vart jag än går, det är mysigt på något vis. Sippa vara ensam är ju skönt. Hon låg i min säng medan jag plockade med mina kläder och nu ligger hon där igen. Hon har tryckt in sig mellan mina kuddar och där verkar hon ligga bra. Får se vad denna dagen ska ta vägen, lite jobbigt att inte kunna ta sig någonstans, snälla kan jag inte få fylla 18år snart.. Kanske ska sätta mig ute med en bok, det lät inte så kul men bättre att ta vara på det fina vädret än att sitta här iallafall! 
 
kopiering förbjuden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0