Liten Diva #2

Jag sitter i skolan och har rast. Idag hade jag med mig min hårddisk och jag har setat och kollat igenom den och redigerat lite bilder. Det är så kul att titta på bilder man tog förr. Jag inser nu att jag har haft min kamera i 4 år. Det är väldigt länge, och jag kan lova att jag har samlat på mig en hel del bilder! Jag ska nog se till att framkalla lite bilder, det blir lite personligare då tycker jag. Vi har en teoretisk lektion kvar sen ska vi ner till simhallen och ha en idrottslektion. Jag kommer få lov att ta en sen buss hem idag så då ska jag passa på att basta efter simningen, förhoppningsvis.
 
Bilderna hör ju inte till texten men jag hittade dom, och tyckte om dom. De är från 2011
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0