Jag och Robert Gustafsson

Som sagt så blev det att fira valborg sängliggandes för min del. Känns konstigt att vara nerbäddad innan klockan nio på valborg då jag de flesta år inte har kommit i säng förns först vid gryningen. Men vila måste jag ju göra, så jag har ork att åka till Stockholm på fredag. Jag ligger och tittar på tv, det är Robert Gustafsson och jag känner att det är ganska så bekvämt att kunna få till ett skratt efter dessa dagar. Tack Robert för det! Bara det här programmet är slut ska jag nog fortsätta kolla på en serie jag började kolla på idag, då jag har tagit mig igenom Sons of Anarchy. Ta det lugnt ikväll och var försiktiga! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0