Här ligger jag...

och är sjuk. Hög feber och ont i halsen. Så jävla typiskt. Tur att jag hann ha mitt påsklov utan några symtom. Igår var vi ute i skogen hela dagen sen gjorde jag och Viktor mat hemma hos honom på kvällen. Vi gjorde eld i slogboden och grillade lammfilé. Det var verkligen en hitt! Snacka om bortskämd flickvän. Nu ska jag nog fortsätta att kolla på film, har nog sett fem stycken idag. Hoppas att jag blir frisk snart, får se om jag har ork att åka till skolan imorgon.. Hoppas ni njuter av denna fina och varma söndagen.
 
Bilder från igårkväll. Underbart fint ute även igår!
 
kopiering förbjuden!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka härliga vårbilder!:)

2014-05-03 @ 18:04:19
URL: http://linneaholmsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0