Denna dag

Idag vaknade jag tidigt och gjorde mig en underbart god och lyxig frukost. Sen bar det av ut att övningsköra, en sväng till Mora för att inhandla smått och gått och även till Orsa där vi besökte en vän och vi stannade även på några loppisar. ÄLSKAR att loppissäsongen har dragit igång igen! Jag kom hem med en stor säck med ''bra att ha'' grejer. Nu sitter jag uppe på rummet och lyssnar på musik och endast njuter. Imorgon är det sista arbetsdagen och det känns bra. Jag kan passa på att säga att maten på Lammet & Grisen var underbart god. Jag förstår nu varför det är så dyrt att äta där.. Det var en supertrevlig kväll i Sälen igår. Hoppas er helg har haft en bra start och även innehåller ett bra slut, snart är det påsk mina vänner! 
 
Jag träffade min bff idag. Love.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0