Tionde februari

Hej! 
Klockan har precis slagit 15.00 och här sitter jag med pyjamas på mig, hehe.. Så blir det näst intill jämt när Viktor åker ut och jagar, då vet jag inte vad jag ska hitta på. Har bakat idag iallafall, blev två st Foccasia, jättegott! Just nu sitter jag och fixar mer bilder från resan, förlåt för att det tar så lång tid! 
 
Den här veckan har vi haft två nationella prov, de två första. I svenska, en läsförståelse och en uppsats. Det kändes bra i kroppen båda gånger jag lämnade in, det är ett bra tecken, eller?
I svenska har vi ett nationelt prov kvar och det är typ ''tal delen'', vi ska sitta i grupp och diskutera, alla får olika ämnen att diskutera om. Tror jag. Nu kommer vi i 9an ha nationella prov fram till sommarlovet, som det ser ut på grovplaneringen. Samlar styrka emellanåt.
 
Hoppas eran helg har bestått utav lycka och kärlek, det har min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0