jag känner mig osynlig

hade tänkt att det skulle vara bild här. Orkar inte bråka med datorn just nu!
allt fortsätter som vanligt, snart sommarlov och med det menar jag att det är ett helvete för oss elever. 3 prov den här veckan, jag får hjälp, men förstår inte ett dugg.
även fast jag har otroligt mycket att göra i veckan med skolgrejer, tar jag mitt gäng imorgon och åker till mora, jag känner för det, då gör jag det! Tack underbaringar för att ni finns! ♥
vart är jag påväg? ska jag låta de få gnaga sönder mig tills jag inte orkar stå nå mer? Nej de tänker jag inte! snart växer mina horn ut och då j.vlar!

Kommentarer
Postat av: från din bästa vän till min bästaste vän

emma, hur mår du?

har det hänt något? <3

2012-05-22 @ 07:50:19
URL: http://fotografgina.blogg.se/
Postat av: Gum Lina

Du är grym Emma! Att göra sånt som gör livet värt att leva, typ åka med ett gäng till mora bara för att det känns bäst, är himla nyttigt för att ens orka plugga. Så ibland även fast du går i skolan måste du få leva också. Du kommer fixa skolan och det bättre än du tror. Du har så mycket i kloka hela dig, det kommer lösa sig vart du än tar vägen.

I helgen syns vi och det ser jag fram emot :)

2012-05-22 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0