I love us


Kopiering förbjuden!

Jag tappar intresset nu när bloggen inte gör som jag vill.. Får inte tillbaka den till mitten.. tips?

Det känns som om jag snart kommer tröttna på skolan.. även fast jag inte vill så blir det att jag inte lyssnar lika mycket på lektionerna.. jag är nöjd med betygen som jag fick innan jul, men jag vill högre! För att kunna komma högre upp behöver jag en kick i arslet tror jag. Jag är så himla glad för alla personer jag har runt om mig i skolan som bara finns där och gör allt så mycket roligare och bättre, fast jag saknar Håkan, världens bästa Håkan! Jag vill ha han där när jag är i skolan, han hjälpte mig så mycket med att klara av skolan.

Jag tror jag behöver åka hem till min syster snart, vara där och hoppas att hon kanske kan ge mig den här kicken som jag behöver. Måste. Måste åka dit snart! ♥

Kommentarer
Postat av: gina, photography

tack emma! :)

jag kan kika på det när jag har tid om du skickar mail och lösenord, annars tycker jag faktiskt det är snyggt att den är på sidan! :) <3

saknar dig

2012-01-17 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0