Det Är Hon


Foto & Redigering: Jag|Kopiering förbjuden!

Det nya året firades inte mer än behövligt. Johanna kom hit runt halv sex tiden då vi gick ner till bystugan och fikade lite. Sen gick vi hem och kollade på film, och runt tjugo i tolv gick jag, Johanna, Viktor och Felix upp på berget. Man märkte utan att kolla på klockan att klockan slagit tolv, massor med raketer och buller, mysigt! Jag ville inte ta med mig kameran upp för jag visste att det skulle vara hala vägar upp dit..

Idag ställde jag alarm för jag vill inte sova bort hela dagen som jag gjorde igår, vaknade kvart över två, när jag vaknar så sent får jag verkligen ångest över att hela dagen gått! Jag har ingen aning om vad som händer idag, hoppas på en dag med älskling kanske.

/emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0