red coulor

We♥It
Helgen har gått fort, fortare än vad jag planerart, typiskt! Men både i fredags och lördags var ett par toppen dagar! :) I fredags tog jag och 8 tjejer bussen till mora och bara gick runt och kolla, hörn till hörn, och dessutom käka vi go sallad på Kaffestugan! :)
I lördags åkte jag hyfsat tidigt med bussen till Mora med konfirmations gruppen, träna och fixa lite inför konfirmationsdagen :) När vi var påväg hem åkte jag hela vägen till dalen och jag och Johanna gick och handlade, nu skulle vi verkligen mysa i Grundand! Och de gjorde vi, mycke folk och en varm och mysig eld, de va awesome, lika awesome att vakna upp bredvid sötis Johanna ♥
Jag känner mig så otroligt lycklig nu, tack vare pojkvännen ♥ men också för jag har hittat in hos ett par otroligt underbara människor. De vanliga börjar delas, och jag vill inte stå själv, jag har hittat ett ställe där jag passar in. Tack. ♥
Nu ska jag kolla på BigB, kanske ta en skål med glass, jag vet inte än, jag hoppas killen vill komma och mysa, det är ju trotsallt söndag, söndagar är mys dagar. ♥
min söta ''lilla'' vovve ligger med huvudet på tangenterna, hon vill nog gosa och gos ska hon fååå ♥♥
Kram och hoppas ni haft en underbar helg,
+ jag ska börja fota mer, jag ska bara hitta inspirationen! / E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0