Ner bäddad..

Måndag igen, jag ska egentligen befinna mig i skolan just nu, men det gör jag inte. Jag ligger i min säng och har magsmärtor. Det är inte kul, magen har stört mig hela natten. Jag tror att det var något igår som jag åt men egentligen inte borde. Jag ska nog pröva äta någonting snart, jag vill så gärna bli av med det här. Efter magsmärtorna som jag hade i november och blev inlagd vill jag aldrig ha smärtor i magen mer, det var hemskt, det här är hemskt.
Helgen har varit toppen, på fredag var jag på middag hemma hos Hanna med mycket trevligt folk och mycket god mat. Fredags kvällen hos hanna slutade med att vi låg som hö säckar i soffan och kollade på film, mysigt på hög nivå. Lördagen hände inte så mycket för min del, jag strosa runt i mys kläder och älskling kom och gick lite då och då. Lördags kvällen slutade med grillning, världigt gott!
Söndagen gick jag upp ungefär sju eftersom jag och hanna skulle till borlänge på kurs. Kursen var helt okej. Efter kursen åkte vi till kupolen och kollade lite i en halvtimma kanske sen åkte vi hem till älskade mormor och morfar och fick våfflor! ♥ Efter vi smält maten åkte vi vidare hemmåt, och när vi åkte hem stannade vi i mora, jag köpte naturgodis och jag tror faktiskt att det är de små nötterna som gett mig smärtan som jag har..
Just nu håller jag på att kolla igenom millenium filmerna, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0