Liten memmut!


kopiering förbjuden!!

Idag ska jag vara hemma och käka lite gott och bara njuta eftersom det blir sista lov kvällen innan skolan börjar igen. Jag vet inte hur jag känner inför skolan, känns det bra, dåligt, jag har ingen aning. Men en sak vet jag, jag ska kämpa!

I torsdags var jag med mycket trevligt folk, grillning stog väl på listan men eftersom det gick åt skogen så for vi hem och prata skit, trevligt de också ibland. Igår trodde jag skulle bli en mycket trevlig kväll, men inga folk någonstans?? Det slutade på ett sätt det inte gör alla gånger.

idag fick jag träffa min älskling som jag inte träffat på några dagar, nu är mitt hjärta laddat till 1000, då det har varit oladdat! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0