Just nu & Chaplin

Foto: Jag|Redigering: Jag|Kopiering förbjuden!
Hejhej, som ni ser på första bilden så har jag förflyttat min dator till fotöljen som står i hallen uppe vid balkongen för jag orkar inte sitta inne på rummet idag. Tränar tyska glosor ska jag göra också, känns trögt att bara öppna boken.. För övrigt mår jag bra och känner att livet har en mening. Imorgon är det vandring som gäller i skolan. Skojsigt, vad jag vet så är det roligt folk som valt vandring (vi har egentligen friidrottstävlingar imorgon men man fick välja att vandra istället) så det kommer nog bli toppen om vädret vill vara på våran sida!
Usch.. två katter har nu tagits från våran gård på grund av något som heter vingelsjukan.. (ni med utekatt borde läsa om sjukdomen på nätet) Först Tusse och nu Chaplin :'( Hade en fin liten begravning för Chaplin idag, fy tusan vad sjukt att något så bra helt plötsligt kan försvinna! Tusse gick till skogs och kom aldrig mer tillbaka.. :(
skriver mer senare eller kanske imorgon, kram! ♥
/emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0