yes, I guess.

Foto & Redigering: Jag|kopiering förbjuden!

Jag känner mig just nu helt okej! Magen har verkligen blivit bättre under dagen. Imorgon gör jag ett försök att åka till skolan, jag känner mig taggad! Nu när jag har varit hemma en vecka och nästan bara legat inser jag hur underbart det är att gå till skolan 5dagar i veckan! Visst, lärare är kanske lite dryga ibland lika endel lektioner, men alla dessa underbara människor saknar man som tusan! Men jag tror faktiskt inte jag hade kännt lika om jag fortfarande bodde i Borlänge och gick i skolan där. Personerna här och personerna i Borlänge är så.. different.
Tack och hej, LEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tack så mycket! vad glad jag blir! :-D

inte supernöjd men tack! :D

2011-11-21 @ 20:53:37
URL: http://linneasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0