S J U K T J E J!


Kopiering förbjuden!

Första gången på länge jag är sjuk nu.. Kände mig riktigt dålig igår i skolan så jag åkte hem med tidiga bussen. När jag kom hem så va det första jag gjorde att kolla febern, ingen feber tack och lov. Gick och la mig och sov tills mamma kom hem. Tog tempen igen för jag kände att nått va fel för kroppen vägde 1000 ton, och jag hade såklart feber.. Klockan va väl ungefär 8 när jag gick och la mig igen för jag orkade inte vara uppe nå längre kände jag, mamma sa att jag skulle kolla tempen igen och då hade febern stigit som tusan, fy f*n. Och natten va inte den bästa heller. Idag känner jag mig bättre fortfarande ytterst lite feber men jag har mest ont i magen.. Får se om jag orkar dra mig till skolan imorgon.

Ha en bra dag, ni som kan!

/emmaa

Kommentarer
Postat av: gina, photography

GUD vad fin du är!

har du klippt dig? du passade jättebra i den frisyren! älskar din halsduuk och tröja, mys! ♥

saknar dig! <3

2011-11-16 @ 18:44:15
URL: http://fotografgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0