Life is a mystery

kopiering förbjuden!
tja, eller nått. Den här veckan har bara bestått av plugg och endast lite mys med älsk. Hade tre prov idag(!?) Teknik, matte och NO, även fast jag inte haft orken att pluggat så himla mycket kändes det helt okej på alla tre proven. Vi har ett matte prov kvar imorgon (vi har A-del torsdag B-del fredag). Nästa vecka har vi engelska, idrott, svenska tyska prov, också en väldigt dryg vecka. Men jag får väl inte glömma bort helgen som är mellan. Imorgon har jag bestämt att jag sak till fritte iaf, känner för en fritte kväll. På lördag har jag inget planerat, vara med älskling kanske? På söndag har jag fullt upp, gudstjänst kl 11 (4p till konfirmationen). Efter gudtjänst drar jag nog till Johanna för vi ska sen på eftermiddagen stå och sälja något för att samla pengar till klassen på julskyltningen :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0