sweet lips


Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3000
Kopiering förbjuden!


FÖRLÅT!
 jag har inte uppdaterat dom senast dagarna, har kännt att jag inte orkat.. bloggen får även stå tom under helgen, (tror jag) för jag ska till min älskade pappa! och dessutom träffa mina efterlängtade kompisar i borlänge. Jag är ledig på fredag så jag åker redan imorgon, pappa ska ju ändå jobba på fredag så då ska jag passa på att följa Amanda till gylle, få träffa gammla klasskamrater :)
På lördag ska jag också följa Amanda till Leksand för det är medeltidsmarknad, och pappa ska vara borta hela lördagen så jag ska sova hos henne också, inte mycke tid med pappa men jag får umgås med han extra mycke imorgon kväll <3
Ha det bra!

/emmaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0