oseriöst men vackert! ;)


Foto: sj.u.l
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3000
kopiering förbjuden!

då va det söndag igen.. det åskar ute så måste skriva snabbt så vi kan ta ur internet sen ;) i helgen har jag varit med Johanna, va har gjort en massa skoj, varit med hennes små syskon , och dessutom var vi på företagsmässa i is hallen i lördags :) det va rätt så skoj, jätte mycke gratis godis hade jag och Johanna i fickorna innan vi kom hem ;) + att johanna vann en högtalar anläggning genom att hon gissade hur många ris korn det va i en burk, grattis! :D

ikväll är det hockey VM   Sverige - Finland
heja Sverige :D

hoppas ni haft en bra helg!
ha det bra!

/emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0