Söndag

Godmorgon!
Idag tänkte jag gå upp kl 9 bara för att jag ska kunna gå upp i tid imorgon när skolan börjar.. men det gick ju inte direkt så bra, jag låg till halv 10, sen somnade jag om och vaknade halv 12 ;o får hoppas jag kan somna ikväll och komma upp i tid.. ;D

just nu sitter vi och kollar på Animal Planet på tv, riktigt interessant! :)

Vi ska snart börja grilla i våran öppenspis, får se hur det går och hoppas det blir gått! (:

jag lägger kanske in ett till inlägg lite senare ikväll eller nått, hare bra så länge!

/ emmaa




Kommentarer
Postat av: GINA (fotoblogg)

tacktack emmis! :D <33

2011-01-09 @ 16:33:44
URL: http://fotografgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0