Löööööördag



korten är tagna av mig och kompisar, kopiering förbjuden!

shiit.. nu va det verkligen jätte längesen jag uppdaterade..
men det är ju ett nytt år och kan ju inte låta bli att visa upp det här collaget, det är några bilder ifrån 2010 :)
2010 va både ett bra och dåligt år men som sagt, nytt år, nya möjligheter! :)

jag kan berätta lite om mitt jul lov, som tar slut på måndag när skolan börjar igen.
Vi slutade skolan den 21 december och då gick vi bara till kl 10 så pappa hämtade mig vid skolan då så åkte vi upp till Färila där han bor, det va pappas tur att ha mig under jul ;)
i julklapp fick jag: pengar, godis, en söt nalle , halsband mm. :)
sen när jag skulle åka hem från pappa åkte jag buss från edsbyn till falun, där kom mamma och hämta mig. sen åkte vi till borlänge hem till min morbror, och efter det åkte vi till kupolen. och där träffa jag Gina! :DD
efter vi shoppat på kupolen åkte vi hem mot Älvdalen och Ginis följde med :D!
på nyår gick vi upp på blyberget och kollade på alla raketer! :)
sen när Gina åkte hem efter några dagar har jag för det mesta varit med kompisar här hemma + att det va fiffla fest här också, det är när man firar alla i byn som fyllt jämt. riktigt skoj och mycke dans med amanda! :D

just nu orkar jag inte skriva nå mer, men får se om jag klämmer in ett inlägg imorgon för jag ska försöka ta tag i bloggen lite mer nu!

/ emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0