HISS!




Idag har varit en liten film dag för mig tror jag , men det är såå skönt att bara sätta sig i soffan med en kopp te och kolla på film, den stunden slappnar jag verkligen av! :)
I rymden finns inga kännslor är verkligen bra, ni borde se den om ni inte redan gjort det.
Skriv gärna vad ni tycker sen , hiss eller diss? :)

här kommer lite om vad filmen handlar om:
I rymden finns inga känslor är en komedi om 18-årige Simon som delar lägenhet med sin bror Sam. Simon som har Aspergers syndrom kräver ett fast schema där allt måste vara sig likt vecka efter vecka. Förändringar är något han bara kan hantera i små doser och när allt blir för jobbigt gömmer han sig i sin tvättunna, fylld med lysande stjärnor -- han gömmer sig i rymden för där finns inga känslor.

När Sam blir dumpad av sin flickvän och går in i en mindre depression spricker hela tillvaron för Simon. Han ger sig själv i uppdrag att hitta en ny flickvän till Sam, men med sin sociala inkompetens blir det inte enkelt, Simon vet ingenting om tjejer och kärlek.


/ emmaa



Kommentarer
Postat av: Malin

vill också se den :)

2011-01-30 @ 18:08:19
URL: http://imageek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0