Helg! :)


en liten skojsig bild på miigg :3

jag ska börja med att säga förlåt att jag inte uppdaterat på 3 dagar, men det har faktiskt varit så att jag har inte setat vid datorn någonting :)
Igår va jag, alise, amanda, hanna och nåra fler och sålde lotter för det va nå att man skulle dansa ut julen ;) det va roligt förutom alla tanter och gubbar som blev sura när lottdragningen va bara för att batteriet tog slut i mikrofonen ;)
I skolan idag hade vi slöjd och efter jul när det är en ny termin så fick vi välja vilken slöjd sak vi ville vara på, och jag valde metall slöjd, jag håller på med en sparbössa som man inte kan öppna , om man inte sågar upp den ;) 
jag lägger kanske upp ett inlägg sen , eller så gör jag det imorgon :)  

/ emmaa

Kommentarer
Postat av: JOHANNA GJERVALDSAETER

FAN VAD SÖT DU ÄR GUMMAN :* <3 <3 <3

2011-01-20 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0