räääkkmackaa :)



kopiering förbjuden!

jag skrev inget igår men jag kan berätta att jag åkte till Fritte (fritidsgården) iaf på fredagen
, jag kände för att åka dit och vara med my friends :)
Igår va vi till Falun och kollade på sparkrace , jag hade kameran med men det blev inte så jätte bra bilder. Idag har jag bara setat hemma och typ kollat på tv, men snart så kommer Amanda hit och vi lär väl ska fara ut och åka spark eller något :D
På bilden ser ni en safftig räkmacka som mamma gjorde, mums ! ;D
Ha det bra !

/ emmaa

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV:



Tack så jättemycket! :D Blir verkligen superglad när folk gillar mitt hår, då jag lägger ned mycket tid och pengar på det ^^



Jag hade ned till skulderbladen med hår när jag klippte av mig allt till så kort som jag har nu. Detta var typ 2-3 år sen, och jag har både ångrat mig som fan och älskat mitt hår. Men jag har ett behov av att ändra mitt hår hela tiden, och har man kort så kan det bli svårt efter ett tag, när man testat "allt" :P Men har du känt länge att du vill ha så, så do it! Du kommer förmodligen inte att ångra dig :)

2011-02-07 @ 18:32:51
URL: http://pimpyoureface.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv:



Ja, sidecut kan vara en ide! :) Men var då beredd på att det kommer ta väääääldigt lång tid att spara ut den till din långa längd om du ändrar dig! :O

2011-02-08 @ 18:34:53
URL: http://pimpyoureface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0