ooooppps...


Kopiering förbjuden!

hihi, en månad sen jag skrev om inte mer? Men jag har försökt satsa allt på skolan nu ett par veckor. Jag har knappt varit med pojkvännen och hans familj för jag har valt skolan före nu.. Men det lönar nog sig att jag har satsat ett tag på skolan! Får betygen imorgon, får även jullov imorgon, underbart!! :'D Julen kommer att firas i Gagnef, hos mina syskon, lovely ♥

Kan även berätta att våran fritidsgård håller på att falla.. kommunen ska spara pengar på oss ungdomar, IDIOTER! Igår tof vi ungdomar en liten promenad till kommun huset och ockuperade deras lunch sal! Imorgon hålls ett möte om besparingarna och fritidsgården i aulan.
Fritte i älvdalens ♥!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fritte kommer inte kännas samma utan Håkan:(

2011-12-23 @ 10:04:08
URL: http://imageek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0