Mellbystrand!

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kopiering förbjuden!
Hej det va ett tag sen.. efter att jag kom hem från Mellby har jag tappat suget med att blogga. Kanske för att jag vill njuta att de få dagarna innan skolan? Jag tycker inte att det känns så hemskt att skolan börjar igen på måndag, jag ser fram emot det! Jag ska nu hoppa upp till 8c och ska få betyg, jag litar på mig själv, så inte ens det känns hemskt!
I Mellby va det underbart! Ledarna sa att det aldrig hade varit så dålig väder som det va den veckan vi va där, men det gjorde inte något för min del, det blev en massa mys med det härliga gänget! Under Mellby veckan han vi med att, shoppa i halmstad och i halmstad kollade vi även på värdens största segel fartyg som gick iland, båtar från hela världen! vi åkte go cart, badade när det inte blåste allt för mycket, spelade laserdome, var på äventyrsbad. Vi skulle egentligen åkt och havsfiska nere vid hälsingborg men det va storm på havet :(
tack för den underbara veckan i Mellby! bilder finns på facebook
Ha det bra!
/emmaa

Kommentarer
Postat av: gina, photography

andra bilden är sjukt jäkla underbar! (:

redigerar du i gimp? :D

2011-08-17 @ 21:11:47
URL: http://fotografgina.blogg.se/
Postat av: PWPHOTO

Fina bilder!



kram♥

2011-08-23 @ 16:21:08
URL: http://pwphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0