Angling!

Hej på er, nu har jag för ungefär en 4 timmar sen kommit hem från en angeltävling nästan här i byn, för er som inte vet så är angling ett sätt att fiska på, man sätter ut några angel don sen sitter man och väntar på att det ska smälla, då har man fått fisk ;) bra förklaring! jag drog upp en gädda och det var den enda fisken som vi fick, förutom 6 abborrar, men dom räknades inte i tävlingen.
jag tänkte att jag skulle ta med min kamera ut på isaen idag men jag gick upp tjugo över fem i morse så jag orkade plocka ihop den.
ikväll väntar en lugn kväll, film och lite mys med älsklingen för hoppningsvis :)
ha en mysig lördags kväll allihopa! :)

+ ett stort grattis till min underbara sorasyster som fyller hela 21år idag! :)(L)

/emmaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0