Frida :)



Bilderna tagna av mig, kopiering förbjuden!

Där uppe ser ni två bilder på pappas nya hund Frida :) Hon är en leonberger alltså jätte stor! :) Hon är fortfarande valp men ryggen går nästan vid bordskanten.

Idag i skolan tog vi gruppfoto på klassen , på fredag ska jag ta enskilt för jag hann inte göra det idag för jag skulle till tandläkaren.
Och imorgon har vi prov på hemkunskapen om nå matlagningstermer, inte kul för jag kan typ inge.
På torsdag äre nå friidrottstävling i skolan , jag har anmält mig till längdhopp och att stöta kula om inte ryggen säger ifrån, jag ska nämligen till röntgen den 28onde och kolla så det inte är nå allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0